Inpage Navigation Section: Overview
Upgradată pentru a întruchipa și mai mult descendența motocicletelor sport Ninja, modelul Ninja 650 vine echipată cu un motor sport de 649 cmc, KTRC traction control, progrese tehnologice de nivel superior și actualizări clare de stil. Performanța sportivă inconfundabilă vă amintește de moștenirea sa legendară.
Culori
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Sistemul avansat Kawasaki Traction Control oferă atât performanță îmbunătățită a mersului sportiv, cât și o siguranță în anumite condiții unde suprafețele cu tracțiune sunt scăzute. Două moduri permit piloților să regleze setările pentru a se potrivi cu condițiile de drum și preferințele pilotului. De asemenea, piloții pot alege să oprească sistemul. Pentru modelele de kit de 35 kW, KTRC oferă un mod (plus oprit).
Sistemul avansat Kawasaki Traction Control oferă atât performanță îmbunătățită a mersului sportiv, cât și o siguranță în anumite condiții unde suprafețele cu tracțiune sunt scăzute. Două moduri permit piloților să regleze setările pentru a se potrivi cu condițiile de drum și preferințele pilotului. De asemenea, piloții pot alege să oprească sistemul. Pentru modelele de kit de 35 kW, KTRC oferă un mod (plus oprit).
Un cip Bluetooth încorporat în panoul de bord le permite piloților să se conecteze la motocicleta lor wireless. Utilizând aplicația pentru smartphone „Rideology the App”, pot fi accesate o serie de funcții.
Un cip Bluetooth încorporat în panoul de bord le permite piloților să se conecteze la motocicleta lor wireless. Utilizând aplicația pentru smartphone „Rideology the App”, pot fi accesate o serie de funcții.
Farurile cu LED -uri gemene, fiecare cu fascicul scăzut și înalt, precum și un far de poziție, oferă o luminozitate crescută.
Farurile cu LED -uri gemene, fiecare cu fascicul scăzut și înalt, precum și un far de poziție, oferă o luminozitate crescută.
Noul design Ninja 650 îi oferă un aspect mai sportiv și mai puternic al familiei Ninja. Designul său elegant și sportiv inspiră încredere.
Noul design Ninja 650 îi oferă un aspect mai sportiv și mai puternic al familiei Ninja. Designul său elegant și sportiv inspiră încredere.
Noile anvelope Dunlop Sportmax Roadsport 2 contribuie la o manipulare mai ușoară.
Noile anvelope Dunlop Sportmax Roadsport 2 contribuie la o manipulare mai ușoară.
Noul bord allldigital TFT Color- un debut în clasa 650cc-oferă bordului un aspect de high-tech, de înaltă calitate.
Noul bord allldigital TFT Color- un debut în clasa 650cc-oferă bordului un aspect de high-tech, de înaltă calitate.
Având ca scop un aspect mai sportiv, parbrizul a fost reproiectat și scalat la o dimensiune mai mică pentru a se potrivi cu coada. De asemenea este mai ridicat într -un unghi mai vertical pentru a oferi pilotului protecție împotriva vântului.
Având ca scop un aspect mai sportiv, parbrizul a fost reproiectat și scalat la o dimensiune mai mică pentru a se potrivi cu coada. De asemenea este mai ridicat într -un unghi mai vertical pentru a oferi pilotului protecție împotriva vântului.
Șaua pasagerului compusă din uretan mai gros (cu aproximativ 5 mm mai gros la centru, cu 10 mm mai gros pe laterale) și laturile mai largi oferă un confort crescut al pasagerilor.
Șaua pasagerului compusă din uretan mai gros (cu aproximativ 5 mm mai gros la centru, cu 10 mm mai gros pe laterale) și laturile mai largi oferă un confort crescut al pasagerilor.
Sistemul avansat Kawasaki Traction Control oferă atât performanță îmbunătățită a mersului sportiv, cât și o siguranță în anumite condiții unde suprafețele cu tracțiune sunt scăzute. Două moduri permit piloților să regleze setările pentru a se potrivi cu condițiile de drum și preferințele pilotului. De asemenea, piloții pot alege să oprească sistemul. Pentru modelele de kit de 35 kW, KTRC oferă un mod (plus oprit).
Sistemul avansat Kawasaki Traction Control oferă atât performanță îmbunătățită a mersului sportiv, cât și o siguranță în anumite condiții unde suprafețele cu tracțiune sunt scăzute. Două moduri permit piloților să regleze setările pentru a se potrivi cu condițiile de drum și preferințele pilotului. De asemenea, piloții pot alege să oprească sistemul. Pentru modelele de kit de 35 kW, KTRC oferă un mod (plus oprit).
Un cip Bluetooth încorporat în panoul de bord le permite piloților să se conecteze la motocicleta lor wireless. Utilizând aplicația pentru smartphone „Rideology the App”, pot fi accesate o serie de funcții.
Un cip Bluetooth încorporat în panoul de bord le permite piloților să se conecteze la motocicleta lor wireless. Utilizând aplicația pentru smartphone „Rideology the App”, pot fi accesate o serie de funcții.
Farurile cu LED -uri gemene, fiecare cu fascicul scăzut și înalt, precum și un far de poziție, oferă o luminozitate crescută.
Farurile cu LED -uri gemene, fiecare cu fascicul scăzut și înalt, precum și un far de poziție, oferă o luminozitate crescută.
Noul design Ninja 650 îi oferă un aspect mai sportiv și mai puternic al familiei Ninja. Designul său elegant și sportiv inspiră încredere.
Noul design Ninja 650 îi oferă un aspect mai sportiv și mai puternic al familiei Ninja. Designul său elegant și sportiv inspiră încredere.
Noile anvelope Dunlop Sportmax Roadsport 2 contribuie la o manipulare mai ușoară.
Noile anvelope Dunlop Sportmax Roadsport 2 contribuie la o manipulare mai ușoară.
Noul bord allldigital TFT Color- un debut în clasa 650cc-oferă bordului un aspect de high-tech, de înaltă calitate.
Noul bord allldigital TFT Color- un debut în clasa 650cc-oferă bordului un aspect de high-tech, de înaltă calitate.
Având ca scop un aspect mai sportiv, parbrizul a fost reproiectat și scalat la o dimensiune mai mică pentru a se potrivi cu coada. De asemenea este mai ridicat într -un unghi mai vertical pentru a oferi pilotului protecție împotriva vântului.
Având ca scop un aspect mai sportiv, parbrizul a fost reproiectat și scalat la o dimensiune mai mică pentru a se potrivi cu coada. De asemenea este mai ridicat într -un unghi mai vertical pentru a oferi pilotului protecție împotriva vântului.
Șaua pasagerului compusă din uretan mai gros (cu aproximativ 5 mm mai gros la centru, cu 10 mm mai gros pe laterale) și laturile mai largi oferă un confort crescut al pasagerilor.
Șaua pasagerului compusă din uretan mai gros (cu aproximativ 5 mm mai gros la centru, cu 10 mm mai gros pe laterale) și laturile mai largi oferă un confort crescut al pasagerilor.
Engine type | Motor în 4 timpi cu 2 cilindri în linie |
---|---|
Compression ratio | 10.8:1 |
Valve system | DOHC, 8 supape |
Bore x stroke | 83.0 x 60.0 mm |
Displacement | 649 cm³ |
Fuel system | Injecție de combustibil cu două admisii: 36 mm x 2 |
Lubrication | Ungere forțată, carter semi-uscat |
Starting system | Electric |
Ignition system | Digital |
Maximum power | 50.2 kW {68 PS} / 8,000 rpm |
---|---|
Maximum torque | 64.0 N•m {6.5 kgf•m} / 6,700 rpm |
CO2 emission | 107 g/km |
Fuel consumption | 4.4 l/100km |
CO2 emission 35 kW kit | 107 g/km |
Fuel consumption 35 kW kit | 4.5 l/100km |
Transmission | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Clutch | Multi-disc în ulei |
Primary reduction ratio | 2.095 (88/42) |
Gear ratios 1st | 2.438 (39/16) |
Gear ratios 2nd | 1.714 (36/21) |
Gear ratios 3rd | 1.333 (32/24) |
Gear ratios 4th | 1.111 (30/27) |
Gear ratios 5th | 0.966 (28/29) |
Gear ratios 6th | 0.852 (23/27) |
Final drive | Lanț nituit |
Final reduction ratio | 3.067 (46/15) |
Frame type | Tip spalier din oțel de înaltă rezistență |
---|---|
Trail | 100 mm |
Wheel travel front | 125 mm |
Wheel travel rear | 130 mm |
Tyre, front | 120/70 ZR17 M/C (58W) |
Tyre, rear | 160/60 ZR17 M/C (69W) |
L x W x H | 2,055 x 740 x 1,145 mm |
Steering angle L R | 32° / 32° |
Wheel base | 1,410 mm |
Ground clearance | 130 mm |
Fuel capacity | 15.0 litri |
Seat height | 790 mm |
Curb mass | 193 kg |
Front brake type | 2 discuri semi-flotante petalate |
---|---|
Front brake diameter | Ø 300 mm |
Front brake caliper type | 2 pistoane |
Rear brake type | Un singur disc de petale |
Rear brake diameter | Ø 220 mm |
Rear brake caliper type | Un singur piston |
Front suspension type | Furcă telescopică |
Front suspension diameter | Ø 41 mm |
Rear suspension type | Back-link orizontal cu posibilitatea de reglare a pretensionării arcului |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Lock your helmet securely and conveniently when you’re off the road
Akrapovič full exhaust system with catalyst and titanium muffler. This system is around 2kg lighter compared to the stock exhaust system and gives a pure sporty sound. A combination of racing materials like titanium for the muffler outer sleeve and carbon fibre end cap give this exhaust system a racing touch. Laser marked logo. This homologated exhaust system is compliant with EU regulations and has EC/ECE type-approval. (Homologated for Euro-5+ bikes with front and rear oxygen sensor)
Citește mai multUnique seat cowls to give your motorcycles a custom appearance Note: Compatibility and availability of accessories may vary per specific model year, please check with the Kawasaki Krib nearest on availability and additional parts needed for installation.
Citește mai multUn instrument esențial pentru pasionații de motociclete și mecanici deopotrivă. Proiectat pentru a oferi stabilitate și confort, acest stand permite accesul facil la roți, suspensie și alte componente.
Acest suport premium poate fi demontat, făcând transportul mult mai ușor. Suportul compact vine într-o cutie de transport de calitate, cu mâner integrat. Suportul este fabricat din oțel premium și are un finisaj verde și negru. Logo-ul Kawasaki este tăiat cu laser în oțel.
Opționale sunt furcile pentru a se potrivi preferințelor dumneavoastră;
Un instrument esențial pentru pasionații de motociclete și mecanici deopotrivă. Proiectat pentru a oferi stabilitate și confort, acest stand permite accesul facil la roți, suspensie și alte componente.
Acest suport premium poate fi demontat, făcând transportul mult mai ușor. Suportul compact vine într-o cutie de transport de calitate, cu mâner integrat. Suportul este fabricat din oțel premium și are un finisaj verde și negru. Logo-ul Kawasaki este tăiat cu laser în oțel.
Opționale sunt furcile pentru a se potrivi preferințelor dumneavoastră;
Sistem de evacuare complet Arrow (Ninja 650 și Z650)
Sistem de evacuare complet Arrow cu catalizator și tobă din oțel inoxidabil. Acest sistem este mai ușor în comparație cu sistemul de evacuare standard și oferă un sunet pur sportiv.
Cu capac din fibră de carbon și protecție termică. Logo marcat cu laser.
Acest sistem de evacuare omologat este conform reglementărilor UE și are aprobare de tip ECE.
(Sistemul de evacuare nu poate fi combinată cu gențile laterale)
(Sistemul de evacuare nu este compatibil cu motorul redus la capacitatea de 35kw)
Padul pentru spătar adaugă confort pasagerului cu un design integrat care se atașează rapid și ușor la top case-ul de 30 de litri.
Citește mai multKit de lanț Kawasaki original care conține pinionul motorului, șaiba, pinionul spate, piulițe și știfturi etc.
Acest pachet complet de la Kawasaki conține toate piesele originale calificate necesare pentru înlocuirea corectă a lanțului de transmisie pentru modelele populare.
În comparație cu kiturile aftermarket, kiturile originale au avantajul că pinionul față este acoperită cu cauciuc, care va face ca funcționarea lanțului să fie mult mai silențioasă. Cineva care a folosit un kit aftermarket va cunoaște această diferență.
Noile kituri de lanț au ambalajul verde recognoscibil, marca Kawasaki.
Set de genți laterale din nailon semi-moale, cu țevi reflectorizante și logo Kawasaki.
Set de genți laterale din nailon semi-moale, cu țevi reflectorizante și logo Kawasaki.
Ajută la protejarea motocicletei dvs. împotriva deteriorării în caz de răsturnare.
Realizat pentru a se potrivi perfect și a completa motocicleta Z650 sau Ninja 650, acest scaun îmbunătățește confortul de condus pentru piloții mai înalți.
Fabricată din țesătură Anti-tear Honeycomb ripstop. Rezistență la căldură până la 120 grade Celsius. Branding subtil.
100% Poliester. Cu săculeț pentru ambalare multifuncțional.
(Mărimea XL+ pentru top case are un compartiment suplimentar care poate fi deschis cu fermoar pentru a face loc top case-ului)
Material textil durabil și rezistent, stratificat și cu cusături etanșate. Rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil.
100% poliester. Cu săculeț pentru ambalare multifuncțional.
(Mărimea XL+ pentru top case are un compartiment suplimentar care poate fi deschis cu fermoar pentru a face loc top case-ului)
Realizată dintr-un material rezistent la rupere, tip fagure de miere, cu rezistență la căldură până la 120 de grade Celsius. Branding subtil. 100% poliester. Cu geantă de transport multi-utilizabilă. Se potrivește la:
Dezvoltat în colaborare cu SP Connect, kitul constă dintr-un suport pentru ambreiaj, un modul antivibrații și o clema universală pentru telefon. Potrivit pentru majoritatea telefoanelor mobile; pur și simplu trageți coroana, strângeți șurubul și apoi împingeți coroana înapoi pentru a bloca telefonul. În timp ce rămâne complet operabil, telefonul dvs. poate fi acum atașat sau detașat de suport în câteva secunde.
Indiferent dacă doriți să vă parcați motocicleta într-o boxă sau în garaj, lăsați-o să se odihnească cu stil pe acest Covor de Garaj Kawasaki. Covorul respectă noile coduri de mediu FIM și oferă un nivel ridicat de absorbție și control al prafului.
Un instrument esențial pentru pasionații de motociclete și mecanici deopotrivă. Proiectat pentru a oferi stabilitate și confort, acest stand permite accesul facil la roți, suspensie și alte componente.
Acest suport premium poate fi demontat, făcând transportul mult mai ușor. Suportul compact vine într-o cutie de transport de calitate, cu mâner integrat. Suportul este fabricat din oțel premium și are un finisaj verde și negru. Logo-ul Kawasaki este tăiat cu laser în oțel.
Opționale sunt furcile pentru a se potrivi preferințelor dumneavoastră;