Inpage Navigation Section: Overview
Vulcan S, nu este nici pe departe un cruiser obișnuit. Acesta iese în evidență, cu motorul său Parallel Twin, aspectul unic al cadrului și suspensiei. Vulcan S nu induce deloc spiritul de turmă, modă depășită sau mod de viață sedentar și este de asemenea proiectat pentru cei nonconformiști. Accesibil în toate sensurile cuvântului, noul Vulcan S te încurajează să mergi pe drumul tău!
Culori
€8,550.00
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Greutatea totală redusă, echilibrul bine pus la punct al rigidității șasiului, anvelopele de 18"/17" și setările suspensiei au ca rezultat o motocicletă ușoară și o manevrabilitate perfectă.
Greutatea totală redusă, echilibrul bine pus la punct al rigidității șasiului, anvelopele de 18"/17" și setările suspensiei au ca rezultat o motocicletă ușoară și o manevrabilitate perfectă.
Motorul Parallel Twin (cu 2 cilindri în linie)cu capacitate de 649 cm3, DOHC, cu 8 valve, răcit cu lichid, oferă performanțe netede și receptive, în special la turații joase și medii. Motorul a fost reglat special pentru a fi rider-friendly, care va inspira încredere noilor piloți. Vulcan S oferă porniri elegante de pe loc, accelerare lină și o tracțiune satisfăcătoare la accelerare. Accelerația puternică facilitează fuziunea și depășirea pe autostradă.
Motorul Parallel Twin (cu 2 cilindri în linie)cu capacitate de 649 cm3, DOHC, cu 8 valve, răcit cu lichid, oferă performanțe netede și receptive, în special la turații joase și medii. Motorul a fost reglat special pentru a fi rider-friendly, care va inspira încredere noilor piloți. Vulcan S oferă porniri elegante de pe loc, accelerare lină și o tracțiune satisfăcătoare la accelerare. Accelerația puternică facilitează fuziunea și depășirea pe autostradă.
Stilul elegant cu o poziție întinsă și joasă plus elementele moderne, cum ar fi farul original și jantele turnate imitând spițe, oferă modelului Vulcan S un aspect de cruiser foarte netradițional.
Stilul elegant cu o poziție întinsă și joasă plus elementele moderne, cum ar fi farul original și jantele turnate imitând spițe, oferă modelului Vulcan S un aspect de cruiser foarte netradițional.
Atingerea solului cu ușurință atunci când oprești brusc este unul dintre cei mai importanți factori pentru a te simți confortabil pe o motocicletă. La 705 mm, șaua joasă a modelului Vulcan S este foarte confortabilă.
Atingerea solului cu ușurință atunci când oprești brusc este unul dintre cei mai importanți factori pentru a te simți confortabil pe o motocicletă. La 705 mm, șaua joasă a modelului Vulcan S este foarte confortabilă.
Ghidonul cu mai multe poziții permit piloților să ajusteze poziția manetei în funcție de confformația mâinilor și de preferințe.
Ghidonul cu mai multe poziții permit piloților să ajusteze poziția manetei în funcție de confformația mâinilor și de preferințe.
Motorul compact și cadrul subțire au ca rezultat un design suplu în dreptul genunchilor și picioarelor. Picioarele poziționate înainte sunt ideale pentru o conducere relaxată, în stil cruiser.
Motorul compact și cadrul subțire au ca rezultat un design suplu în dreptul genunchilor și picioarelor. Picioarele poziționate înainte sunt ideale pentru o conducere relaxată, în stil cruiser.
Scărițele cu 3 poziții permit piloților să ajusteze poziția picioarelor în funcție de mărime și preferințe. Trei poziții disponibile: STD, 25 mm înainte, 25 mm înapoi.
Scărițele cu 3 poziții permit piloților să ajusteze poziția picioarelor în funcție de mărime și preferințe. Trei poziții disponibile: STD, 25 mm înainte, 25 mm înapoi.
Datorită capacității rezervorului de 14 litri și a economiei bune de combustibil a motorului Parallel Twin (motor cu 2 cilindri în linie), autonomia mare oferită de Vulcan S înseamnă că pilotul poate merge mai mult timp între alimentări - convenabil în oraș și fără griji atunci când pleacă într-o excursie de o zi.
Datorită capacității rezervorului de 14 litri și a economiei bune de combustibil a motorului Parallel Twin (motor cu 2 cilindri în linie), autonomia mare oferită de Vulcan S înseamnă că pilotul poate merge mai mult timp între alimentări - convenabil în oraș și fără griji atunci când pleacă într-o excursie de o zi.
Țeava de eșapament contribuie la un centru de greutate jos, și fiind ascunsă, facilitează punerea picioarelor la sol fără al atinge. Designul tobei de eșapament transmite atât putere, cât și stil.
Țeava de eșapament contribuie la un centru de greutate jos, și fiind ascunsă, facilitează punerea picioarelor la sol fără al atinge. Designul tobei de eșapament transmite atât putere, cât și stil.
Bordul cu design original dispune de un tahometru analogic și un display multifuncțional. Funcțiile convenabile îi țin pe motocicliști complet informați cu privire la condițiile de funcționare. Inclusiv un indicator de viteză.
Bordul cu design original dispune de un tahometru analogic și un display multifuncțional. Funcțiile convenabile îi țin pe motocicliști complet informați cu privire la condițiile de funcționare. Inclusiv un indicator de viteză.
Ampatamentul de 1.575 mm a fost ales pentru un echilibru între manevrabilitatea ușoară și stabilitatea superioară. Aceleași caracteristici care îl fac plăcut de condus (manevrabilitate ușoară și poziție relaxată, prietenoasă pentru pilot), fac ca Vulcan S să fie ideal pentru începători.
Ampatamentul de 1.575 mm a fost ales pentru un echilibru între manevrabilitatea ușoară și stabilitatea superioară. Aceleași caracteristici care îl fac plăcut de condus (manevrabilitate ușoară și poziție relaxată, prietenoasă pentru pilot), fac ca Vulcan S să fie ideal pentru începători.
Designul sculptat al șeii cu umplutură groasă oferă un confort excelent și un bun suport pentru șolduri.
Designul sculptat al șeii cu umplutură groasă oferă un confort excelent și un bun suport pentru șolduri.
Designul cadrului, al suspensiei spate și al basculei creează o linie integrată care merge din fața motocicletei până la butucul spate. Un cadru tubular din oțel de înaltă rezistență oferă motocicletei un aspect ușor. Analiza 3D a fost utilizată pentru a obține valorile țintă de rigiditate și de tensiune.
Designul cadrului, al suspensiei spate și al basculei creează o linie integrată care merge din fața motocicletei până la butucul spate. Un cadru tubular din oțel de înaltă rezistență oferă motocicletei un aspect ușor. Analiza 3D a fost utilizată pentru a obține valorile țintă de rigiditate și de tensiune.
Suspensia spate cu un singur amortizor offset laydown este echipată cu un linkage care permite o cursă mai lungă pentru un confort mai bun. Dispunerea suspensiei spate contribuie, de asemenea, la designul compact al motocicletei, eliberând spațiu pentru un amortizor de zgomot sub motor. Amortizorul spate dispune de preîncărcare reglabilă, cu 7 poziții pentru a se adapta la mărimea pilotului și la sarcina utilă.
Suspensia spate cu un singur amortizor offset laydown este echipată cu un linkage care permite o cursă mai lungă pentru un confort mai bun. Dispunerea suspensiei spate contribuie, de asemenea, la designul compact al motocicletei, eliberând spațiu pentru un amortizor de zgomot sub motor. Amortizorul spate dispune de preîncărcare reglabilă, cu 7 poziții pentru a se adapta la mărimea pilotului și la sarcina utilă.
Frânele cu disc de diametru mare echilibrează puterea de frânare amplă cu un control ușor pentru motocicliștii începători.
Frânele cu disc de diametru mare echilibrează puterea de frânare amplă cu un control ușor pentru motocicliștii începători.
Greutatea totală redusă, echilibrul bine pus la punct al rigidității șasiului, anvelopele de 18"/17" și setările suspensiei au ca rezultat o motocicletă ușoară și o manevrabilitate perfectă.
Greutatea totală redusă, echilibrul bine pus la punct al rigidității șasiului, anvelopele de 18"/17" și setările suspensiei au ca rezultat o motocicletă ușoară și o manevrabilitate perfectă.
Motorul Parallel Twin (cu 2 cilindri în linie)cu capacitate de 649 cm3, DOHC, cu 8 valve, răcit cu lichid, oferă performanțe netede și receptive, în special la turații joase și medii. Motorul a fost reglat special pentru a fi rider-friendly, care va inspira încredere noilor piloți. Vulcan S oferă porniri elegante de pe loc, accelerare lină și o tracțiune satisfăcătoare la accelerare. Accelerația puternică facilitează fuziunea și depășirea pe autostradă.
Motorul Parallel Twin (cu 2 cilindri în linie)cu capacitate de 649 cm3, DOHC, cu 8 valve, răcit cu lichid, oferă performanțe netede și receptive, în special la turații joase și medii. Motorul a fost reglat special pentru a fi rider-friendly, care va inspira încredere noilor piloți. Vulcan S oferă porniri elegante de pe loc, accelerare lină și o tracțiune satisfăcătoare la accelerare. Accelerația puternică facilitează fuziunea și depășirea pe autostradă.
Stilul elegant cu o poziție întinsă și joasă plus elementele moderne, cum ar fi farul original și jantele turnate imitând spițe, oferă modelului Vulcan S un aspect de cruiser foarte netradițional.
Stilul elegant cu o poziție întinsă și joasă plus elementele moderne, cum ar fi farul original și jantele turnate imitând spițe, oferă modelului Vulcan S un aspect de cruiser foarte netradițional.
Atingerea solului cu ușurință atunci când oprești brusc este unul dintre cei mai importanți factori pentru a te simți confortabil pe o motocicletă. La 705 mm, șaua joasă a modelului Vulcan S este foarte confortabilă.
Atingerea solului cu ușurință atunci când oprești brusc este unul dintre cei mai importanți factori pentru a te simți confortabil pe o motocicletă. La 705 mm, șaua joasă a modelului Vulcan S este foarte confortabilă.
Ghidonul cu mai multe poziții permit piloților să ajusteze poziția manetei în funcție de confformația mâinilor și de preferințe.
Ghidonul cu mai multe poziții permit piloților să ajusteze poziția manetei în funcție de confformația mâinilor și de preferințe.
Motorul compact și cadrul subțire au ca rezultat un design suplu în dreptul genunchilor și picioarelor. Picioarele poziționate înainte sunt ideale pentru o conducere relaxată, în stil cruiser.
Motorul compact și cadrul subțire au ca rezultat un design suplu în dreptul genunchilor și picioarelor. Picioarele poziționate înainte sunt ideale pentru o conducere relaxată, în stil cruiser.
Scărițele cu 3 poziții permit piloților să ajusteze poziția picioarelor în funcție de mărime și preferințe. Trei poziții disponibile: STD, 25 mm înainte, 25 mm înapoi.
Scărițele cu 3 poziții permit piloților să ajusteze poziția picioarelor în funcție de mărime și preferințe. Trei poziții disponibile: STD, 25 mm înainte, 25 mm înapoi.
Datorită capacității rezervorului de 14 litri și a economiei bune de combustibil a motorului Parallel Twin (motor cu 2 cilindri în linie), autonomia mare oferită de Vulcan S înseamnă că pilotul poate merge mai mult timp între alimentări - convenabil în oraș și fără griji atunci când pleacă într-o excursie de o zi.
Datorită capacității rezervorului de 14 litri și a economiei bune de combustibil a motorului Parallel Twin (motor cu 2 cilindri în linie), autonomia mare oferită de Vulcan S înseamnă că pilotul poate merge mai mult timp între alimentări - convenabil în oraș și fără griji atunci când pleacă într-o excursie de o zi.
Țeava de eșapament contribuie la un centru de greutate jos, și fiind ascunsă, facilitează punerea picioarelor la sol fără al atinge. Designul tobei de eșapament transmite atât putere, cât și stil.
Țeava de eșapament contribuie la un centru de greutate jos, și fiind ascunsă, facilitează punerea picioarelor la sol fără al atinge. Designul tobei de eșapament transmite atât putere, cât și stil.
Bordul cu design original dispune de un tahometru analogic și un display multifuncțional. Funcțiile convenabile îi țin pe motocicliști complet informați cu privire la condițiile de funcționare. Inclusiv un indicator de viteză.
Bordul cu design original dispune de un tahometru analogic și un display multifuncțional. Funcțiile convenabile îi țin pe motocicliști complet informați cu privire la condițiile de funcționare. Inclusiv un indicator de viteză.
Ampatamentul de 1.575 mm a fost ales pentru un echilibru între manevrabilitatea ușoară și stabilitatea superioară. Aceleași caracteristici care îl fac plăcut de condus (manevrabilitate ușoară și poziție relaxată, prietenoasă pentru pilot), fac ca Vulcan S să fie ideal pentru începători.
Ampatamentul de 1.575 mm a fost ales pentru un echilibru între manevrabilitatea ușoară și stabilitatea superioară. Aceleași caracteristici care îl fac plăcut de condus (manevrabilitate ușoară și poziție relaxată, prietenoasă pentru pilot), fac ca Vulcan S să fie ideal pentru începători.
Designul sculptat al șeii cu umplutură groasă oferă un confort excelent și un bun suport pentru șolduri.
Designul sculptat al șeii cu umplutură groasă oferă un confort excelent și un bun suport pentru șolduri.
Designul cadrului, al suspensiei spate și al basculei creează o linie integrată care merge din fața motocicletei până la butucul spate. Un cadru tubular din oțel de înaltă rezistență oferă motocicletei un aspect ușor. Analiza 3D a fost utilizată pentru a obține valorile țintă de rigiditate și de tensiune.
Designul cadrului, al suspensiei spate și al basculei creează o linie integrată care merge din fața motocicletei până la butucul spate. Un cadru tubular din oțel de înaltă rezistență oferă motocicletei un aspect ușor. Analiza 3D a fost utilizată pentru a obține valorile țintă de rigiditate și de tensiune.
Suspensia spate cu un singur amortizor offset laydown este echipată cu un linkage care permite o cursă mai lungă pentru un confort mai bun. Dispunerea suspensiei spate contribuie, de asemenea, la designul compact al motocicletei, eliberând spațiu pentru un amortizor de zgomot sub motor. Amortizorul spate dispune de preîncărcare reglabilă, cu 7 poziții pentru a se adapta la mărimea pilotului și la sarcina utilă.
Suspensia spate cu un singur amortizor offset laydown este echipată cu un linkage care permite o cursă mai lungă pentru un confort mai bun. Dispunerea suspensiei spate contribuie, de asemenea, la designul compact al motocicletei, eliberând spațiu pentru un amortizor de zgomot sub motor. Amortizorul spate dispune de preîncărcare reglabilă, cu 7 poziții pentru a se adapta la mărimea pilotului și la sarcina utilă.
Frânele cu disc de diametru mare echilibrează puterea de frânare amplă cu un control ușor pentru motocicliștii începători.
Frânele cu disc de diametru mare echilibrează puterea de frânare amplă cu un control ușor pentru motocicliștii începători.
Grupul de admisie dublu oferă o putere mai mare și ușurință de utilizare datorită unui al doilea set de clapete de accelerație controlate de ECU.
Motocicletele sport de ultimă generație folosesc adesea cilindru cu diametru mare pentru a genera niveluri ridicate de putere. Cu toate acestea, în cazul unor cilindri cu diametru mare, atunci când pilotul deschide brusc accelerația, răspunsul nerestricționat al cuplului poate fi puternic. Tehnologia cu două clapete de accelerație a fost concepută pentru a tempera răspunsul motorului, contribuind în același timp la performanță. La modelele cu grup de admisie dublu, există două clapete de accelerație pentru fiecare cilindru: pe lângă clapetele principale, care sunt legate fizic de manșonul de accelerație și controlate de pilot, un al doilea set de clapete, deschise și închise de sistemul ECU, reglează cu precizie cantitatea de aer pentru a asigura un răspuns natural și liniar. Cum aerul care trece prin corpurile de accelerație devine mai lin, eficiența arderii este îmbunătățită și puterea este crescută.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Grupul de admisie dublu oferă o putere mai mare și ușurință de utilizare datorită unui al doilea set de clapete de accelerație controlate de ECU.
Motocicletele sport de ultimă generație folosesc adesea cilindru cu diametru mare pentru a genera niveluri ridicate de putere. Cu toate acestea, în cazul unor cilindri cu diametru mare, atunci când pilotul deschide brusc accelerația, răspunsul nerestricționat al cuplului poate fi puternic. Tehnologia cu două clapete de accelerație a fost concepută pentru a tempera răspunsul motorului, contribuind în același timp la performanță. La modelele cu grup de admisie dublu, există două clapete de accelerație pentru fiecare cilindru: pe lângă clapetele principale, care sunt legate fizic de manșonul de accelerație și controlate de pilot, un al doilea set de clapete, deschise și închise de sistemul ECU, reglează cu precizie cantitatea de aer pentru a asigura un răspuns natural și liniar. Cum aerul care trece prin corpurile de accelerație devine mai lin, eficiența arderii este îmbunătățită și puterea este crescută.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Tip motor | Motor în 4 timpi cu 2 cilindri în linie |
---|---|
Raport de compresie | 10.8:1 |
Sistem de supape | DOHC, 8 supape |
Diametru cilindru x timpi | 83.0 x 60.0 mm |
Capacitate cilindrică | 649 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil: 38 mm x 2 |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter semi-uscat |
Sistemul de pornire | Electric |
Aprindere | Baterie și bobină (aprindere electronică) |
Putere maximă | 44.7 kW {61 PS} / 7,500 rpm |
---|---|
Cuplu maxim | 62.4 N•m {6.4 kgf•m} / 6,600 rpm |
Emisii CO2 | 104 g/km |
Consumul de combustibil | 4.5 l/100km |
Emisii CO2 Kit 35 kW | 102.0 g/km |
Consumul de combustibil kit 35 kW | 4.4 l/100km |
Transmisie | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
Raport de reducere primară | 2.095 (88 / 42) |
Raport viteză 1 | 2.438 (39 / 16) |
Raport viteză a 2-a | 1.714 (36 / 21) |
Raport viteză a 3-a | 1.333 (32 / 24) |
Raport viteză a 4-a | 1.111 (30 / 27) |
Raport viteză a 5-a | 0.966 (28 / 29) |
Raport viteză a 6-a | 0.852 (23 / 27) |
Raport de reducere finală | 3.067 (46 / 15) |
Tipul de cadru | Tubular din oțel diamantat de rezistență înaltă |
---|---|
Trail | 120 mm |
Cursa suspensiei roată față | 130 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 80 mm |
Pneu, față | 120/70 R18 M/C 59H |
Pneu, spate | 160/60 R17 M/C 69H |
L x l x H | 2,310 x 880 x 1,100 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 35° / 35° |
Ampatament | 1,575 mm |
Garda la sol | 130 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 14.0 litri |
Înălțime șa | 705 mm |
Masă totală* | 229 kg |
| *Masa totală include toate materialele și fluidele necesare pentru a funcționa corect, rezervorul plin de combustibil (mai mult de 90 la sută din capacitate) și trusa de scule (dacă este furnizată). |
Greutatea la gol aproximativă** | 215 kg |
| **Greutatea la gol estimată nu include toate materialele și fluidele necesare pentru a funcționa corect, rezervorul plin de combustibil (capacitate mai mare de 90 la sută) și trusa de scule (dacă este furnizată). |
Tipul frânei față | 1 disc |
---|---|
Diametrul discului frânei față | Ø 300 mm |
Tipul etrierului de frână față | 2 pistoane |
Tipul frânei spate | Disc unic |
Diametrul discului de frână spate | Ø 250 mm |
Etrier de frână spate | Un singur piston |
Tipul suspensiei față | Furcă telescopică |
Diametrul suspensiei față | Ø 41 mm |
Tipul de suspensie spate | Amortizor simplu cu decalaj inclinat, cu fixare de legătură și posibilitatea de reglare a pretensionării arcului în 7 poziții |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Install the Café Style Windscreen for increased wind deflection and enhanced rider comfort.
The Café Style Windscreen installation requires 2 components:
Durable steel construction in Chrome with KQR mounting system for efficient installation or removal of accessories once installed.
Purchase as a required component to mount:
Keep your personal items secure on the road with saddlebags that complement the overall look of your bike.
This black leather saddlebag set has reinforcements to keep the shape in all riding conditions.
Quick release system inside the bag allows bags to be removed from the support easily without tools.
Durable water-resistant marine grade vinyl with genuine leather trim. An interior pocket keeps important papers and documents separate and protected.
A magnetic clasp closure on the lid makes accessing your goods convenient.
KQR mounting system allows for easy installation of KQR Saddlebags once installed.
Load 2.2kg per bag , Inner dimensions: H26 x L33 x D 13cm
The KQR Saddlebag Kit consists of 3 components:
Keep your personal items secure on the road with saddlebags that complement the overall look of your bike.
This black leather saddlebag set has reinforcements to keep the shape in all riding conditions.
Durable water-resistant marine grade vinyl with genuine leather trim. An interior pocket keeps important papers and documents separate and protected.
A magnetic clasp closure on the lid makes accessing your goods convenient.
(Load 2.2kg per bag , Inner dimensions: H26 x L33 x D 13cm)
The Fixed Saddlebag Kit consists of 2 components:
Large Windscreen Kit for improved comfort and wind protection.
This Winscreen Kit can be fitted to the front fork without removing fork legs.
Clear windshield with black finish brackets.
Height = 54cm (effective = 43cm), width = 45cm.
Complete Windscreen Kit consists of 3 components:
Medium Windscreen Kit for improved comfort and wind protection.
This Winscreen Kit can be fitted to the front fork without removing fork legs.
Clear windshield with black finish brackets.
Height = 47cm (effective = 36cm), width = 39cm.
Complete Windscreen Kit consists of 3 components:
Large KQR (Quick Release) Windscreen Kit for improved comfort and wind protection.
This Windscreen Kit with lock allows for easy installation or removal of windshield once installed.
The Windscreen mounting system can be fitted to the front fork without removing fork legs.
Clear windshield with black finish brackets.
Height = 54cm (effective = 43cm), width = 45cm.
Complete Windscreen Kit consists of 3 components:
Medium KQR (Quick Release) Windscreen Kit for improved comfort and wind protection.
This Windscreen Kit with lock allows for easy installation or removal of windshield once installed.
The Windscreen mounting system can be fitted to the front fork without removing fork legs.
Clear windshield with black finish brackets.
Height = 47cm (effective = 36cm), width = 39cm.
Complete Windscreen Kit consists of 3 components:
Achiziționați setul de suporturi pentru genți laterale ca o componentă necesară pentru montarea setului de genți laterale sau a setului de genți laterale moi, vândute separat.
Spătarul fix căptușit asigură confortul pasagerilor. Construcția din oțel negru se ridică la 20 cm de la suprafața scaunului. Proiectat pentru a se potrivi cu suportul opțional pentru bagaje (vândut separat). (Poate fi combinat numai cu kitul de genți de șa cu suporturi fixe)
Luggage Rack Chrome (Option for KQR backrest)
Durable powder coated steel luggage rack that replaces the passenger seat.
Designed to enhance usability and styling. Securely mount this luggage rack to your rear fender for extra cargo capacity. Developed by Kawasaki to integrate with the clean, modern lines of your Vulcan S
Length = 35cm, width = 20cm. Anthracite/Black or Chrome finish.
Important Notes: Not suitable for passenger seating.
Kawasaki Quick Release Passenger Backrest
Padded backrest provides passenger comfort and features the KQR™ mounting system for installation or removal with minimal use of tools
18-21L Rear Bag. Replaces the passenger seat.
Rugged, water-resistant nylon construction with reinforced foam body and lid.
Replaces rear seat and mounts to rear fender side bolts using custom quad side straps and steel center bracket with non-scratch rubberized coating to help protect paint finish
Expandable feature adds 7cm of vertical storage capacity (18-21 liters). Reflective piping for night visibility. Logo on lid.
L=45, W=25, H=20-28cm
Note: Do not use on satin, semi-gloss, or flat finish bodywork surfaces
Sistem complet de evacuare Arrow cu catalizator și tobă din oțel inoxidabil. Acest sistem este mai ușor în comparație cu sistemul de evacuare standard și oferă un sunet pur sportiv.
Rugged, water-resistant nylon tank bag with reinforced foam body and lid to hold shape even when empty.
Expandable feature adds 7cm of storage capacity.
Clear window tray (13x10x4cm) for transponder, coins, etc. Dual outlet ports.
Reflective piping, front hook, magnetic skirt and rear strap. Non-scratch rubberized coating to protect paint finish.
Power/drink tube port at top of bag for direct access to electronic devices, hydration systems, etc. Including rain cover.
Volume 18-20L
L=43 W=28 H=15-22cm
Do not use on semi-gloss or matt/flat finish fuel tank surfaces
Extended Reach Tie Rod, 230mm. To mount left Vulcan S adjustable foot peg in the forward position (Extended Reach).
Durable black powder coated steel luggage rack mounts to your fixed passenger backrest.
Designed by Kawasaki to enhance your Vulcan S motorcycle styling while providing extra space for whatever you take with you on the road.
All required brackets and hardware included.
20cm (8") long and 23cm (9") wide.
The Passenger Luggage Rack installation requires 2 components:
Metal bracket with LED spotlamps for increased visibility.
Bar available in Black and Chrome.
The Lightbar Kit consists of 2 components:
ERGO-FIT™ Reduced Reach.
Suggested for riders shorter than 170cm.
A combination of adjustable factory components and accessories reduce the reach to handlebars and footpegs for the best possible fit.
ERGO-FIT™ Extended Reach.
Suggested for riders taller than 183cm.
Adjustable factory components and Ergo-Fit extended reach accessories give you comfort and confidence with more room to stretch out and enjoy your ride.
Chrome Fatbar-style handlebar with ends that are positioned more inward. Additionally this Easy-Reach handlebar effectively comes 36mm closer to the rider. Including cable ties and bolts.
Bară de legătură, mai scurtă, 180mm. Pentru montarea suportului de picior reglabil stânga la Vulcan S în poziția înapoiată (Easy Reach).
Black Fatbar-style handlebar with ends that are positioned more inward. Additionally this Easy-Reach handlebar effectively comes 36mm closer to the rider. Including cable ties and bolts.
Comfortable extended reach front seat with gel insert, for taller riders. Brings rider up and ± 25mm more rearwards.
(Extended reach front gel seat must be combined with extended reach rear gel seat, K53001252C)
Comfortable extended reach rear seat designed to be combined with extended reach front seat.
Front section is adapted to create more room for rider.
Padding is thicker for increased comfort. Including bracket.
Extended reach front seat must be combined with extended reach rear seat
Lock your helmet securely and conveniently when you’re off the road
ERGO-FIT™ Easy-Reach seat that is 5mm lower and brings the rider ± 53mm closer to the handlebar. Additionally, the slimmer seat profile allows the rider to reach the ground even better.
Stock handlebar end caps finished in chrome
Priză de alimentare de 12 volți CC cu adaptor și capac pentru o montare personalizată pe panoul de instrumente Vulcan S. Necesită un releu suplimentar.
Pachetul universal GPS permite diverse opțiuni de instalare fără a folosi accesorii suplimentare. Sistemul de navigație poate fi montat în geantă sau direct pe sistem fără geantă. Montare pe oglindă sau ghidon (22,28-25,4mm) sau pe alte puncte de montare cu bilă M6 sau M8 și braț RAM rotativ. Geanta de navigație rezistentă la stropire, mărimea M, protejează GPS-ul de intemperii.
Inclus:
Relay kit for Vulcan S lightbar/sub lamp, 12V outlet, Gear position indicator or other electrical accessories.
Relay is needed only one time when multiple electrical accessories are fitted. (Only one Relay Kit required per Vulcan S)
Dezvoltat în colaborare cu SP Connect, kitul constă dintr-un suport pentru ambreiaj, un modul antivibrații și o clema universală pentru telefon. Potrivit pentru majoritatea telefoanelor mobile; pur și simplu trageți coroana, strângeți șurubul și apoi împingeți coroana înapoi pentru a bloca telefonul. În timp ce rămâne complet operabil, telefonul dvs. poate fi acum atașat sau detașat de suport în câteva secunde.
Descoperă-ți următoarea aventură
Nivelul de provocare a plimbării. Planificați drumuri cu vânt și coline
Descoperiți cele mai bune trasee curatoriate din lume, în exclusivitate
Updates via Wi-Fi®. Nu este nevoie de computer
Descoperiți, personalizați și bucurați-vă de trasee uimitoare cu MyDrive
Compatibil cu Siri și Google Now™
Mesaje de pe smartphone citite cu voce tare, apelare hands-free
Hărți, trafic și servicii TomTom pe viață* la nivel mondial
Viteză de procesare dublă și pornire de cinci ori mai rapidă
Indiferent dacă doriți să vă parcați motocicleta într-o boxă sau în garaj, lăsați-o să se odihnească cu stil pe acest Covor de Garaj Kawasaki. Covorul respectă noile coduri de mediu FIM și oferă un nivel ridicat de absorbție și control al prafului.