Inpage Navigation Section: Overview
Vulcan S, nu este nici pe departe un cruiser obișnuit. Acesta iese în evidență, cu motorul său Parallel Twin, aspectul unic al cadrului și suspensiei. Vulcan S nu induce deloc spiritul de turmă, modă depășită sau mod de viață sedentar și este de asemenea proiectat pentru cei nonconformiști. Accesibil în toate sensurile cuvântului, noul Vulcan S te încurajează să mergi pe drumul tău!
Culori
Show all
Show less
Accesorii pachete
Show all
Show less
€8,550.00
Inpage Navigation Section: Galerie
Inpage Navigation Section: Features & Specs
Greutatea totală redusă, echilibrul bine pus la punct al rigidității șasiului, anvelopele de 18"/17" și setările suspensiei au ca rezultat o motocicletă ușoară și o manevrabilitate perfectă.
Greutatea totală redusă, echilibrul bine pus la punct al rigidității șasiului, anvelopele de 18"/17" și setările suspensiei au ca rezultat o motocicletă ușoară și o manevrabilitate perfectă.
Motorul Parallel Twin (cu 2 cilindri în linie)cu capacitate de 649 cm3, DOHC, cu 8 valve, răcit cu lichid, oferă performanțe netede și receptive, în special la turații joase și medii. Motorul a fost reglat special pentru a fi rider-friendly, care va inspira încredere noilor piloți. Vulcan S oferă porniri elegante de pe loc, accelerare lină și o tracțiune satisfăcătoare la accelerare. Accelerația puternică facilitează fuziunea și depășirea pe autostradă.
Motorul Parallel Twin (cu 2 cilindri în linie)cu capacitate de 649 cm3, DOHC, cu 8 valve, răcit cu lichid, oferă performanțe netede și receptive, în special la turații joase și medii. Motorul a fost reglat special pentru a fi rider-friendly, care va inspira încredere noilor piloți. Vulcan S oferă porniri elegante de pe loc, accelerare lină și o tracțiune satisfăcătoare la accelerare. Accelerația puternică facilitează fuziunea și depășirea pe autostradă.
Stilul elegant cu o poziție întinsă și joasă plus elementele moderne, cum ar fi farul original și jantele turnate imitând spițe, oferă modelului Vulcan S un aspect de cruiser foarte netradițional.
Stilul elegant cu o poziție întinsă și joasă plus elementele moderne, cum ar fi farul original și jantele turnate imitând spițe, oferă modelului Vulcan S un aspect de cruiser foarte netradițional.
Atingerea solului cu ușurință atunci când oprești brusc este unul dintre cei mai importanți factori pentru a te simți confortabil pe o motocicletă. La 705 mm, șaua joasă a modelului Vulcan S este foarte confortabilă.
Atingerea solului cu ușurință atunci când oprești brusc este unul dintre cei mai importanți factori pentru a te simți confortabil pe o motocicletă. La 705 mm, șaua joasă a modelului Vulcan S este foarte confortabilă.
Ghidonul cu mai multe poziții permit piloților să ajusteze poziția manetei în funcție de confformația mâinilor și de preferințe.
Ghidonul cu mai multe poziții permit piloților să ajusteze poziția manetei în funcție de confformația mâinilor și de preferințe.
Motorul compact și cadrul subțire au ca rezultat un design suplu în dreptul genunchilor și picioarelor. Picioarele poziționate înainte sunt ideale pentru o conducere relaxată, în stil cruiser.
Motorul compact și cadrul subțire au ca rezultat un design suplu în dreptul genunchilor și picioarelor. Picioarele poziționate înainte sunt ideale pentru o conducere relaxată, în stil cruiser.
Scărițele cu 3 poziții permit piloților să ajusteze poziția picioarelor în funcție de mărime și preferințe. Trei poziții disponibile: STD, 25 mm înainte, 25 mm înapoi.
Scărițele cu 3 poziții permit piloților să ajusteze poziția picioarelor în funcție de mărime și preferințe. Trei poziții disponibile: STD, 25 mm înainte, 25 mm înapoi.
Datorită capacității rezervorului de 14 litri și a economiei bune de combustibil a motorului Parallel Twin (motor cu 2 cilindri în linie), autonomia mare oferită de Vulcan S înseamnă că pilotul poate merge mai mult timp între alimentări - convenabil în oraș și fără griji atunci când pleacă într-o excursie de o zi.
Datorită capacității rezervorului de 14 litri și a economiei bune de combustibil a motorului Parallel Twin (motor cu 2 cilindri în linie), autonomia mare oferită de Vulcan S înseamnă că pilotul poate merge mai mult timp între alimentări - convenabil în oraș și fără griji atunci când pleacă într-o excursie de o zi.
Țeava de eșapament contribuie la un centru de greutate jos, și fiind ascunsă, facilitează punerea picioarelor la sol fără al atinge. Designul tobei de eșapament transmite atât putere, cât și stil.
Țeava de eșapament contribuie la un centru de greutate jos, și fiind ascunsă, facilitează punerea picioarelor la sol fără al atinge. Designul tobei de eșapament transmite atât putere, cât și stil.
Bordul cu design original dispune de un tahometru analogic și un display multifuncțional. Funcțiile convenabile îi țin pe motocicliști complet informați cu privire la condițiile de funcționare. Inclusiv un indicator de viteză.
Bordul cu design original dispune de un tahometru analogic și un display multifuncțional. Funcțiile convenabile îi țin pe motocicliști complet informați cu privire la condițiile de funcționare. Inclusiv un indicator de viteză.
Ampatamentul de 1.575 mm a fost ales pentru un echilibru între manevrabilitatea ușoară și stabilitatea superioară. Aceleași caracteristici care îl fac plăcut de condus (manevrabilitate ușoară și poziție relaxată, prietenoasă pentru pilot), fac ca Vulcan S să fie ideal pentru începători.
Ampatamentul de 1.575 mm a fost ales pentru un echilibru între manevrabilitatea ușoară și stabilitatea superioară. Aceleași caracteristici care îl fac plăcut de condus (manevrabilitate ușoară și poziție relaxată, prietenoasă pentru pilot), fac ca Vulcan S să fie ideal pentru începători.
Designul sculptat al șeii cu umplutură groasă oferă un confort excelent și un bun suport pentru șolduri.
Designul sculptat al șeii cu umplutură groasă oferă un confort excelent și un bun suport pentru șolduri.
Designul cadrului, al suspensiei spate și al basculei creează o linie integrată care merge din fața motocicletei până la butucul spate. Un cadru tubular din oțel de înaltă rezistență oferă motocicletei un aspect ușor. Analiza 3D a fost utilizată pentru a obține valorile țintă de rigiditate și de tensiune.
Designul cadrului, al suspensiei spate și al basculei creează o linie integrată care merge din fața motocicletei până la butucul spate. Un cadru tubular din oțel de înaltă rezistență oferă motocicletei un aspect ușor. Analiza 3D a fost utilizată pentru a obține valorile țintă de rigiditate și de tensiune.
Suspensia spate cu un singur amortizor offset laydown este echipată cu un linkage care permite o cursă mai lungă pentru un confort mai bun. Dispunerea suspensiei spate contribuie, de asemenea, la designul compact al motocicletei, eliberând spațiu pentru un amortizor de zgomot sub motor. Amortizorul spate dispune de preîncărcare reglabilă, cu 7 poziții pentru a se adapta la mărimea pilotului și la sarcina utilă.
Suspensia spate cu un singur amortizor offset laydown este echipată cu un linkage care permite o cursă mai lungă pentru un confort mai bun. Dispunerea suspensiei spate contribuie, de asemenea, la designul compact al motocicletei, eliberând spațiu pentru un amortizor de zgomot sub motor. Amortizorul spate dispune de preîncărcare reglabilă, cu 7 poziții pentru a se adapta la mărimea pilotului și la sarcina utilă.
Frânele cu disc de diametru mare echilibrează puterea de frânare amplă cu un control ușor pentru motocicliștii începători.
Frânele cu disc de diametru mare echilibrează puterea de frânare amplă cu un control ușor pentru motocicliștii începători.
Greutatea totală redusă, echilibrul bine pus la punct al rigidității șasiului, anvelopele de 18"/17" și setările suspensiei au ca rezultat o motocicletă ușoară și o manevrabilitate perfectă.
Greutatea totală redusă, echilibrul bine pus la punct al rigidității șasiului, anvelopele de 18"/17" și setările suspensiei au ca rezultat o motocicletă ușoară și o manevrabilitate perfectă.
Motorul Parallel Twin (cu 2 cilindri în linie)cu capacitate de 649 cm3, DOHC, cu 8 valve, răcit cu lichid, oferă performanțe netede și receptive, în special la turații joase și medii. Motorul a fost reglat special pentru a fi rider-friendly, care va inspira încredere noilor piloți. Vulcan S oferă porniri elegante de pe loc, accelerare lină și o tracțiune satisfăcătoare la accelerare. Accelerația puternică facilitează fuziunea și depășirea pe autostradă.
Motorul Parallel Twin (cu 2 cilindri în linie)cu capacitate de 649 cm3, DOHC, cu 8 valve, răcit cu lichid, oferă performanțe netede și receptive, în special la turații joase și medii. Motorul a fost reglat special pentru a fi rider-friendly, care va inspira încredere noilor piloți. Vulcan S oferă porniri elegante de pe loc, accelerare lină și o tracțiune satisfăcătoare la accelerare. Accelerația puternică facilitează fuziunea și depășirea pe autostradă.
Stilul elegant cu o poziție întinsă și joasă plus elementele moderne, cum ar fi farul original și jantele turnate imitând spițe, oferă modelului Vulcan S un aspect de cruiser foarte netradițional.
Stilul elegant cu o poziție întinsă și joasă plus elementele moderne, cum ar fi farul original și jantele turnate imitând spițe, oferă modelului Vulcan S un aspect de cruiser foarte netradițional.
Atingerea solului cu ușurință atunci când oprești brusc este unul dintre cei mai importanți factori pentru a te simți confortabil pe o motocicletă. La 705 mm, șaua joasă a modelului Vulcan S este foarte confortabilă.
Atingerea solului cu ușurință atunci când oprești brusc este unul dintre cei mai importanți factori pentru a te simți confortabil pe o motocicletă. La 705 mm, șaua joasă a modelului Vulcan S este foarte confortabilă.
Ghidonul cu mai multe poziții permit piloților să ajusteze poziția manetei în funcție de confformația mâinilor și de preferințe.
Ghidonul cu mai multe poziții permit piloților să ajusteze poziția manetei în funcție de confformația mâinilor și de preferințe.
Motorul compact și cadrul subțire au ca rezultat un design suplu în dreptul genunchilor și picioarelor. Picioarele poziționate înainte sunt ideale pentru o conducere relaxată, în stil cruiser.
Motorul compact și cadrul subțire au ca rezultat un design suplu în dreptul genunchilor și picioarelor. Picioarele poziționate înainte sunt ideale pentru o conducere relaxată, în stil cruiser.
Scărițele cu 3 poziții permit piloților să ajusteze poziția picioarelor în funcție de mărime și preferințe. Trei poziții disponibile: STD, 25 mm înainte, 25 mm înapoi.
Scărițele cu 3 poziții permit piloților să ajusteze poziția picioarelor în funcție de mărime și preferințe. Trei poziții disponibile: STD, 25 mm înainte, 25 mm înapoi.
Datorită capacității rezervorului de 14 litri și a economiei bune de combustibil a motorului Parallel Twin (motor cu 2 cilindri în linie), autonomia mare oferită de Vulcan S înseamnă că pilotul poate merge mai mult timp între alimentări - convenabil în oraș și fără griji atunci când pleacă într-o excursie de o zi.
Datorită capacității rezervorului de 14 litri și a economiei bune de combustibil a motorului Parallel Twin (motor cu 2 cilindri în linie), autonomia mare oferită de Vulcan S înseamnă că pilotul poate merge mai mult timp între alimentări - convenabil în oraș și fără griji atunci când pleacă într-o excursie de o zi.
Țeava de eșapament contribuie la un centru de greutate jos, și fiind ascunsă, facilitează punerea picioarelor la sol fără al atinge. Designul tobei de eșapament transmite atât putere, cât și stil.
Țeava de eșapament contribuie la un centru de greutate jos, și fiind ascunsă, facilitează punerea picioarelor la sol fără al atinge. Designul tobei de eșapament transmite atât putere, cât și stil.
Bordul cu design original dispune de un tahometru analogic și un display multifuncțional. Funcțiile convenabile îi țin pe motocicliști complet informați cu privire la condițiile de funcționare. Inclusiv un indicator de viteză.
Bordul cu design original dispune de un tahometru analogic și un display multifuncțional. Funcțiile convenabile îi țin pe motocicliști complet informați cu privire la condițiile de funcționare. Inclusiv un indicator de viteză.
Ampatamentul de 1.575 mm a fost ales pentru un echilibru între manevrabilitatea ușoară și stabilitatea superioară. Aceleași caracteristici care îl fac plăcut de condus (manevrabilitate ușoară și poziție relaxată, prietenoasă pentru pilot), fac ca Vulcan S să fie ideal pentru începători.
Ampatamentul de 1.575 mm a fost ales pentru un echilibru între manevrabilitatea ușoară și stabilitatea superioară. Aceleași caracteristici care îl fac plăcut de condus (manevrabilitate ușoară și poziție relaxată, prietenoasă pentru pilot), fac ca Vulcan S să fie ideal pentru începători.
Designul sculptat al șeii cu umplutură groasă oferă un confort excelent și un bun suport pentru șolduri.
Designul sculptat al șeii cu umplutură groasă oferă un confort excelent și un bun suport pentru șolduri.
Designul cadrului, al suspensiei spate și al basculei creează o linie integrată care merge din fața motocicletei până la butucul spate. Un cadru tubular din oțel de înaltă rezistență oferă motocicletei un aspect ușor. Analiza 3D a fost utilizată pentru a obține valorile țintă de rigiditate și de tensiune.
Designul cadrului, al suspensiei spate și al basculei creează o linie integrată care merge din fața motocicletei până la butucul spate. Un cadru tubular din oțel de înaltă rezistență oferă motocicletei un aspect ușor. Analiza 3D a fost utilizată pentru a obține valorile țintă de rigiditate și de tensiune.
Suspensia spate cu un singur amortizor offset laydown este echipată cu un linkage care permite o cursă mai lungă pentru un confort mai bun. Dispunerea suspensiei spate contribuie, de asemenea, la designul compact al motocicletei, eliberând spațiu pentru un amortizor de zgomot sub motor. Amortizorul spate dispune de preîncărcare reglabilă, cu 7 poziții pentru a se adapta la mărimea pilotului și la sarcina utilă.
Suspensia spate cu un singur amortizor offset laydown este echipată cu un linkage care permite o cursă mai lungă pentru un confort mai bun. Dispunerea suspensiei spate contribuie, de asemenea, la designul compact al motocicletei, eliberând spațiu pentru un amortizor de zgomot sub motor. Amortizorul spate dispune de preîncărcare reglabilă, cu 7 poziții pentru a se adapta la mărimea pilotului și la sarcina utilă.
Frânele cu disc de diametru mare echilibrează puterea de frânare amplă cu un control ușor pentru motocicliștii începători.
Frânele cu disc de diametru mare echilibrează puterea de frânare amplă cu un control ușor pentru motocicliștii începători.
Grupul de admisie dublu oferă o putere mai mare și ușurință de utilizare datorită unui al doilea set de clapete de accelerație controlate de ECU.
Motocicletele sport de ultimă generație folosesc adesea cilindru cu diametru mare pentru a genera niveluri ridicate de putere. Cu toate acestea, în cazul unor cilindri cu diametru mare, atunci când pilotul deschide brusc accelerația, răspunsul nerestricționat al cuplului poate fi puternic. Tehnologia cu două clapete de accelerație a fost concepută pentru a tempera răspunsul motorului, contribuind în același timp la performanță. La modelele cu grup de admisie dublu, există două clapete de accelerație pentru fiecare cilindru: pe lângă clapetele principale, care sunt legate fizic de manșonul de accelerație și controlate de pilot, un al doilea set de clapete, deschise și închise de sistemul ECU, reglează cu precizie cantitatea de aer pentru a asigura un răspuns natural și liniar. Cum aerul care trece prin corpurile de accelerație devine mai lin, eficiența arderii este îmbunătățită și puterea este crescută.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Grupul de admisie dublu oferă o putere mai mare și ușurință de utilizare datorită unui al doilea set de clapete de accelerație controlate de ECU.
Motocicletele sport de ultimă generație folosesc adesea cilindru cu diametru mare pentru a genera niveluri ridicate de putere. Cu toate acestea, în cazul unor cilindri cu diametru mare, atunci când pilotul deschide brusc accelerația, răspunsul nerestricționat al cuplului poate fi puternic. Tehnologia cu două clapete de accelerație a fost concepută pentru a tempera răspunsul motorului, contribuind în același timp la performanță. La modelele cu grup de admisie dublu, există două clapete de accelerație pentru fiecare cilindru: pe lângă clapetele principale, care sunt legate fizic de manșonul de accelerație și controlate de pilot, un al doilea set de clapete, deschise și închise de sistemul ECU, reglează cu precizie cantitatea de aer pentru a asigura un răspuns natural și liniar. Cum aerul care trece prin corpurile de accelerație devine mai lin, eficiența arderii este îmbunătățită și puterea este crescută.
ERGO-FIT este un sistem de interfață care permite unei game largi de piloți să se simtă comod pe motocicletă.
Poziția corectă este esențială pentru confortul și controlul pilotului. Cu toate acestea, potrivirea ideală variază de la un rider la altul, în funcție de conformație și stilul de pilotaj al acestuia. ERGO-FIT este un sistem de interfață conceput pentru a permite piloților să își găsească poziția ideală. Diferite puncte ale interfeței șasiului (ghidonul, scărițele și șaua) pot fi ajustate printr-o combinație de piese interschimbabile și piese cu poziții reglabile. Simțindu-se în armonie cu motocicleta, aceștia vor putea experimenta modul în care motoarele Kawasaki sunt plăcute și satisfăcătoare de condus. *Piesele reglabile și intervalul de reglaj al acestora variază în funcție de model.
Indicator Mod Economic este un simbol care apare în de bord pentru a indica un consum favorabil de combustibil, încurajând un mers mai eficient.
Folosind un control electronic setat cu atenție pentru o funcționare optimă a motorului, modelele Kawasaki pot obține un nivel ridicat de eficiență a combustibilului. Cu toate acestea, consumul de combustibil este de asemenea afectat de modul în care este utilizată accelerația, se schimbă viteza și de alte elemente care sunt determinate de stilul de pilotaj. Modul economic este o funcție care se activează atunci când stilul de mers rezultă consum redus. Sistemul monitorizează continuu consumul, indiferent de viteza vehiculului, turația motorului, accelerația și alte criterii de pilotaj. În momentul în care consumul este scăzut (adică eficiența este ridicată), pe ecranul LCD al bordului apare un marcaj „ECO”. Printr-un stil de pilotaj moderat, astfel încât marca „ECO” să figureze constant, consumul poate fi redus. Menținerea consumului scăzut, de asemenea, ajută cu siguranță la reducerea impactului negativ asupra mediului.
ABS (sistem de frână anti-blocare roată) asigură performanțele stabile de frânare prin prevenirea blocării roților în timpul frânării..
Acționarea frânelor brusc sau frânarea pe suprafețe cu aderență scăzută, cum ar fi asfaltul umed sau capace de canal, poate determina blocarea și alunecarea roților. ABS-ul a fost dezvoltat pentru a preveni astfel de incidente. Sistemele ABS fabricate de Kawasaki sunt programate cu precizie mare și personalizată pe baza testării numeroase posibilități de pilotaj. Datorită implementării acestui mod, rider-ul este mai relaxat în timpul mersului. De asemenea sunt disponibile și sisteme ABS specializate. De exemplu, KIBS (Kawasaki Intelligent Anti-Lock System) este un sistem de frână de înaltă precizie conceput special pentru modelele Supersport, permițând ca stilul de mers sportiv să fie pe placul mai multor piloți. Și prin conectarea frânelor din față cu cele din spate, K-ACT (Kawasaki Advanced Coactiv-Braking) ABS-ul oferă încrederea de a te bucura de călătorii lungi. Kawasaki lucrează continuu la dezvoltarea altor sisteme ABS avansate.
Tip motor | Motor în 4 timpi cu 2 cilindri în linie |
---|---|
Raport de compresie | 10.8:1 |
Sistem de supape | DOHC, 8 supape |
Diametru cilindru x timpi | 83.0 x 60.0 mm |
Capacitate cilindrică | 649 cm³ |
Sistemul de alimentare cu combustibil | Injecție de combustibil: 38 mm x 2 |
Lubrifiere | Ungere forțată, carter semi-uscat |
Sistemul de pornire | Electric |
Aprindere | Baterie și bobină (aprindere electronică) |
Putere maximă | 44.7 kW {61 PS} / 7,500 rpm |
---|---|
Cuplu maxim | 62.4 N•m {6.4 kgf•m} / 6,600 rpm |
Emisii CO2 | 104 g/km |
Consumul de combustibil | 4.5 l/100km |
Emisii CO2 Kit 35 kW | 102.0 g/km |
Consumul de combustibil kit 35 kW | 4.4 l/100km |
Transmisie | 6 viteze + marșarier cu schimbător |
Ambreiaj | Multi-disc în ulei |
Raport de reducere primară | 2.095 (88 / 42) |
Raport viteză 1 | 2.438 (39 / 16) |
Raport viteză a 2-a | 1.714 (36 / 21) |
Raport viteză a 3-a | 1.333 (32 / 24) |
Raport viteză a 4-a | 1.111 (30 / 27) |
Raport viteză a 5-a | 0.966 (28 / 29) |
Raport viteză a 6-a | 0.852 (23 / 27) |
Raport de reducere finală | 3.067 (46 / 15) |
Tipul de cadru | Tubular din oțel diamantat de rezistență înaltă |
---|---|
Trail | 120 mm |
Cursa suspensiei roată față | 130 mm |
Cursa suspensiei roată spate | 80 mm |
Pneu, față | 120/70 R18 M/C 59H |
Pneu, spate | 160/60 R17 M/C 69H |
L x l x H | 2,310 x 880 x 1,100 mm |
Unghiul de virare stânga-dreapta | 35° / 35° |
Ampatament | 1,575 mm |
Garda la sol | 130 mm |
Capacitatea rezervor combustibil | 14.0 litri |
Înălțime șa | 705 mm |
Masă totală* | 229 kg |
| *Masa totală include toate materialele și fluidele necesare pentru a funcționa corect, rezervorul plin de combustibil (mai mult de 90 la sută din capacitate) și trusa de scule (dacă este furnizată). |
Estimated dry weight** | 215 kg |
| **Greutatea la gol estimată nu include toate materialele și fluidele necesare pentru a funcționa corect, rezervorul plin de combustibil (capacitate mai mare de 90 la sută) și trusa de scule (dacă este furnizată). |
Tipul frânei față | 1 disc |
---|---|
Diametrul discului frânei față | Ø 300 mm |
Tipul etrierului de frână față | 2 pistoane |
Tipul frânei spate | Disc unic |
Diametrul discului de frână spate | Ø 250 mm |
Etrier de frână spate | Un singur piston |
Tipul suspensiei față | Furcă telescopică |
Diametrul suspensiei față | Ø 41 mm |
Tipul de suspensie spate | Amortizor simplu cu decalaj inclinat, cu fixare de legătură și posibilitatea de reglare a pretensionării arcului în 7 poziții |
Inpage Navigation Section: Accesorii
Achiziționați suportul furcii pentru parbriz ca o componentă necesară pentru montarea parbrizului mare sau mediu, sau a deflectoarelor de tip Café, vândute separat.
Citește mai multSistem complet de evacuare Arrow cu catalizator și tobă din oțel inoxidabil. Acest sistem este mai ușor în comparație cu sistemul de evacuare standard și oferă un sunet pur sportiv.
Achiziționați setul de suporturi pentru genți laterale ca o componentă necesară pentru montarea setului de genți laterale sau a setului de genți laterale moi, vândute separat.
Achiziționați suportul de montare pentru parbriz fix ca o componentă necesară pentru montarea parbrizului fix mare sau mediu, vândut separat.
Parbriz de turism transparent fabricat din plastic policarbonat.
Păstrați-vă obiectele personale în siguranță pe drum cu genți laterale care completează aspectul general al motocicletei dvs. Acest set de genți din piele neagră are întărituri pentru a păstra forma în toate condițiile de rulare. Sistemul de eliberare rapidă din interiorul genții permite ca gențile să fie îndepărtațe ușor de pe suport, fără unelte. Vinil rezistent la apă, de calitate marină, cu finisaje din piele naturală. Un buzunar interior păstrează documentele importante separate și protejate. O închidere cu clapă magnetică pe capac face ca accesul la bunuri să fie convenabil. Sistemul de montare KQR™ permite montarea ușoară a genților laterale KQR™ odată instalat. (Încărcare 2. 2kg per geantă, Dimensiuni interioare: H26 x L33 x D13cm) Necesită kitul de adaptare KQR™ și suporții pentru genți laterale (vândute separat)
Spătarul fix căptușit asigură confortul pasagerilor. Construcția din oțel negru se ridică la 20 cm de la suprafața scaunului. Proiectat pentru a se potrivi cu suportul opțional pentru bagaje (vândut separat). (Poate fi combinat numai cu kitul de genți de șa cu suporturi fixe)
Citește mai mult